Corona informatie

Vanaf maandag 24 augustus starten wij met onze reguliere programmering. Een programma met enkele wijzigingen en vernieuwingen ten opzichte van het programma dat u van ons gewend was. Zo starten er twee nieuwe programma’s genaamd Swimfit en 50Fit!, zijn er meer momenten banen zwemmen en starten we met zwemlessen op zaterdag! Meer informatie hierover is hier terug te vinden.

Wij blijven alle richtlijnen van het RIVM en het protocol Verantwoord Zwemmen strikt volgen. Met ingang van maandag 24 augustus zijn, naast het programma, nog een aantal veranderingen. Hieronder lees je de belangrijkste wijzigingen.

  • Wij bieden weer alle (zwem)activiteiten aan. Dus ook de zwemlessen voor alle leeftijden en niveaus, het recreatief zwemmen, ouder-kindzwemmen en zwemmen plus.
  • U hoeft als bezoeker niet meer vooraf te reserveren als u wilt komen zwemmen. Na vrijdag 21 augustus is het niet meer mogelijk om te reserveren via onze website.
  • Wij zijn verplicht alle bezoekers te registeren. De gegevens zullen wij max. 4 weken bewaren en worden daarna vernietigd.
  • Bezoekers krijgen ter plekke een kleedcabine of -lokaal toegewezen waar men voor en na de activiteit zich kan omkleden. Het is niet meer persé nodig om de zwemkleding al thuis aan te trekken. Het kan echter voorkomen dat je even moet wachten tot een kleedruimte beschikbaar is.
  • Het is uitsluitend toegestaan om de kleedcabines met max. 1 persoon te gebruiken. En de grote gemeenschappelijke lokalen is het toegestaan met max. 2 personen.
  • Er mogen geen spullen in de omkleedcabines blijven liggen. Gebruik hiervoor de nummering van de vakken in het zwembad of de lockers.
  • Douchen is weer toegestaan, echter op 1,5 meter afstand van elkaar. Hierdoor zijn er slechts een paar douches beschikbaar. Om wachtrijen te voorkomen verzoeken wij iedereen om zo kort mogelijk te douchen.
  • De föhns en wastafels mogen weer gebruikt worden.
  • De horeca van De Haamen is weer (beperkt) geopend. Er gelden strikte regels waaronder max. 2 personen aan een tafel, gezondheidscheck, registratie en placering.
  • Voor alle abonnementen (en klantenkaarten) geldt dat wij de blokkade opheffen met ingang van 1 september. Dat betekent dat uw klantenkaart weer actief is. Er worden uiteraard geen tegoeden afgehaald wanneer u niet deelneemt aan één van onze activiteiten. Het is echter alleen van toepassing op de geldigheidsduur van uw tegoeden zoals opgenomen in onze Algemene voorwaarden klantenpas.

Indien er door de overheid nieuwe maatregelen worden genomen, dan informeren wij u uiteraard weer zo snel mogelijk.

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier op onze website.